27.7.15

bu son olsun.

biz batida haberlere uzulup sadece dua ederken, tatillere giderken, kilolarimizdan yakinirken, misafir menuleri pesine duserken, enerjisini atsin diye cocugumuzu eglendirirken kimbilir kac anne cocuguna yaniyo.

kac anne korkuyo evinin isigini acmaya, haberlere bakmaya, sehit isimleriyle gozgoze gelmeye.

kac anne pisman verdigi oydan, takindigi tavirdan, kaci keske dogurmasaydim da can verdigini gormeseydim diyo.

bizim okuyup dayanamadiklarimizi, kendi yerimize koyarak dusununce nefes alamadiklarimizi kimbilir kac anne yasiyo.

ulkeyi ne hale getirdiler, en urkutucu hayvan bile yanlarinda masum kaliyo. dilerim saldirdiklari ambulanslara muhtac kalirlar. dilerim doguma giderken kacirdiklari annenin ahi kisacik omurleri boyunca peslerini birakmaz, dilerim bu vatanin evlatlarinin verdigi vergilerden tek bir kurus hdplilerin o pis kursaklarina girmeden meclisten defolurlar, dilerim hepsi yarin sabah geberir gider.

#kahrolsunhdp #kahrolsunhdpyandasları #kahrolsunpkk

8 yorum:

  1. Adsız22:04

    şanlıurfada yaşayan olarak bi Allah biliyor neler yaşadığımızı Semam :'( Allah yar ve yardımcımız olsun :(

    YanıtlaSil
  2. aynen, o adamları kadınları mecliste yüzleri gülerken görünce deli oluyorum, nasıl seviniyorlar türklere zarar gelince.. Allah sabır versin tüm annelere, eşlere, çocuklara :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulen yuze tahammul edemeyecek hale geldik, bazen icimdeki medeniyetsiz keske adam yerine koyulmasalardi diyiveriyo.

      Sil
  3. şahsen ben verdiği oydan pişman olan duymadım, birileri özellikle pişman etmeye karar vermediyse eğer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umuyorum kimseler pisman olmadan ortalik durulur, daha fazla sehit verilmez, daha fazla silah bomba kan acili aile lafi duyulmaz. sabahlari gozumuzu acasimiz gelmiyo, burasi sadece dunya ve insallah yarin sabah daha guzel bi dunya olur..

      Sil
  4. Adsız13:32

    keşke şu olanların hepsinin o çok sevdiğiniz akp tarafından planlandığını görebilseniz. ama öyle bir gözünüzü kapatıp aşkla bağlanmışsınız ki, bu mümkün değil malesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir parti sevilmez; bir partinin lideri, görusleri ve misyonu sevilir. ve maalesef bana kalırsa tum bu söylediklerim sandığınız, umduğunuz gibi bir planlamaya musait değil.

      Sil

 
;