22.7.15

biri bana bi demet ortanca alıp müsrifliğime hayvan gibi şii yapsın.

iygeceler okuyucu!

daha iki senelik bile kendi evli değilken
evdeki fazla eşyanın haddi hesabı yok.

hesap demişken, nası vercem hesabını hiç bilmiyorum.

önce kütüphane yaptım bi odayı.
beriş doğunca rafları başka odaya taşıdım,
ama halısı malısı hep kaldı.

sonra mutfak perdelerimi her gördüğünde
"bu ney laan" diyen emberden ötürü
perdeleri değiştirmek zorunda kaldım.

aman da yeni gelin evi ağır olsun akıllarına uyup aldığım
fon perdeleri birer birer bazanın altına kaldırıp
onların yüzde biri fiyatına ikeadan falan aldığım fonları doldurdum eve.

sen sen ol okuyucu,
kendin ne istiyosan onu al.
çok güzel olmasa da oluyo, seni mutlu etsin yeter.
(yazar burda evliliğin temelini çözmüş olabilir.)

züccaciye dediğimiz anlamını bilmediğim gruba,
dolaplara sığmayan kap kacağa
henüz girmiyorum bile.

ben mutsuzken ya misafir ağırlıyorum, ya dolap stokluyorum,
ya da ev eşyası bakınıyorum deli gibi.

oysa git yirmi lira ver saçını kestir,
hadi elli lira ver ayakkabı al dimi.

yok.
illa müsriflik, ingilişhomu mudoyu zengin etmek olsun.

geçen hafta kuzenlere halı bakarken
yani amaç sırf onlara yardım etmekken
bi halıya aşık oldum.
ama nası bi halı..
ama nası bi halı.
ama nası bi halııığğ!

daha yepisyeni, ulttra kalite, ekstra zerafetli halılarım duruyo.
git kız git burdan dedim.

sonra aklımda kalıcağını biliyorum ya,
istedikleriyle hiç alakası olmamasına rağmen
aldırdım kuzenlerime iki tane.
bi bende olsuncu değilimdir.

onlara gittiğimde içim mi yansın,
üç günlük dünya bana zehir mi olsun,
parayı mezara mı götüreyim derken oturttum berişi halının üstüne.
"ağla kızım bunu istiyom diye" dedim.

halının kalitesinden anlıyo kerata.
miyavlayıp yuvarlandı,
"ayy" "zizii" falan diyip sarıldı.
abi sar bundan bi tane bana da dedim.

sonra sıra geldi odayı halıya göre değiştirmeye.
-yazar burda perdeleri iki ay önce aldığından bahsetmiyor.-

daha evde bile değilim, gitmeye aylar var.
bu sebeple o zamana kadar onlarca dekorasyon önerisini elden geçirebilirim diyip
halım harika mükemmel eşi benzeri olmayan ortancalardan
oluştuğu için, ortanca ve pastel temalı bi bakındım.
(bkz: temalı bakınmak)

euroflora'dan da demet demet ortanca siparişi verdikten sonra,
sıra geldi eylül beklemeye!

çok yapılası işler peşindeyim!




6 yorum:

  1. Keşke ekrandan blogunu görsen ..buyutemiyorum yazıları dolayısıyla hiç bir yazını cepten okuyamiyorum...haliyle yorum da yapamiyorum..ciddi anlamda seni okuyamamak (cepten)beni üzüyor. .yazık bana be:((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa yagli boyam vallahi cozemedim ben bu isi, hic de bunu yasayan gormedim. seni cok sevmesem cok cok cok cok sevmesem sana mi garezi var diyecegim ama.. babamiz eylule kadar yok, coder gibi bisey o matematik muhendisi; gelsin hemn baktirip yaptircam arizali kismi insallah

      Sil
  2. haha :) yeni evlinin halinden yeni evli anlar :)
    ama kimseleri dinlemeyip fazla eşya almadığım için kendimi tebrik ediyorum.
    moralim bozuk olduğunda tabak çanak alma alışkanlığımı benim de acil değiştirmem gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana kalsa ben de almayacaktim ama babam sagolsun "bu guzelmis ama bu daha guzelmis", "hmm bunu herseyle kullanirsin" "o zaman bunu da herseyle degil ozel seyle kullanirsin" "ne yani bi tane daha alinca noluyo ölüyo muyuz" diyerek yigdi durdu ceyiz alisverisi kisminda tabak canak servisi. bavulda yemek takimi duruyo ya. bildigin bavulda, boyle yaldizli maldizli takim gazeteye sarili bekliyo ben bunu ne yapayim diye. eve gittigimde acil bi temizlik ve duzenleme lazim. sirf o maraton icin dort ay tatil yapiyorum yoksa baska biseyden degil :)

      Sil
  3. Ne güzel yazmışşın , yeni evli değilim ben de senin gibiyim... Taşınırken çok zor oluyor ama olsun , seviyorum ben de ...
    Bloğunu takibe aldım. Kocamannn sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece tasinirken mi, alip eve tasirken bile cok zor oluyo (:

      ben de geleyim mi nolur? operim :*

      Sil

 
;