16.1.15

bi keresinde kitap okumuştum.




meelaba tatlım!
naber?

beriltonun uyku saatlerinin az çok düzene girmesiyle
-düzen dediysem bebek düzeni sanma,
sıpa gündüz hiç uyumuyo-
 biraz kendime vakit ayırmaya başladım sayılır.

evdeki ıvır zıvırı didiklemeyle başladım,
keçe parçalarından beşik başı süsü
-ayıptır söylemesi nörsıri dekor-
kalan yünlerden oyun halısı derken
kalmış parçaları hızla birleştirip kalacak daha büyük parçalar haline getirdim.
detaylar assoora.

pasta siparişleri,
berilin diş buğdayı için konspet çalışmaları derken
bütün günüm işe yaramaz şeylerle doluveriyo.

havaları güzel gördükçe kaçıp kaçıp gidiyoruz beriltoyla,
allah ne verdiyse bloğunun sahibesi melek ablam
hava nasıl olursa olsun günde en az bi saat çıkar demişti,
uygulamaya çalışıyorum.
ama ço akıllı olduğundan
-her annenin çoocuğu gibi-
evin kapısına gelince başlıyo ağlamaya,
bi süre sonra pes edicem sanırım..

bebek arabası sürmek o kadar zor bişey ki okuyucu..
kaldırımın ortasına dikilmiş otobüs durakları,
ana yoldan kaldırıma iniş çıkışların olmaması,
yaya geçidi denen şeyin sürücüler tarafından bilinmemesi,
yokuş aşağı inerken ay ya şimdi araba elimden kayarsaağ
acaba yokuştan çıkan biri varken mi insem
kayarsa o tutar falan gibi düşünmek,
bu süreçte durmaktan sıkılan bebenin ağlamaya başlaması..
of yoruldum.

bi de tekerlekli sandalyeye mahkum insanlar var
ki ben de onlardan biri olacaktım allah korudu.
 nasıl çıksınlar yollar bu haldeyken..
memlekette onlarca hizmet aynı anda yapılıyo,
şimdi hak yememek lazım ama
bi de şu engellilere yardım konusuna el atılsa.
sarı çizgiler ne güzel oldu mesela..

neyse işte geçen dışardayken
baktım kitaplarda indirim.
allam yirmi liralık kitabı elliye çıkarıp otuza satsalar
oh la la indirim var diye çıldırıyorum ben.

enverle de evlenmeden önce
bak kılık kıyafet kuaför masrafım yok,
kitaplarımı karşıla yeter pazarlığı yaptığım için
ilber ortaylı gülüşü gibi saldırdım.

neyse ki bu seferki sahiden indirimdi.
vaktimi ziyadesiyle tez yazarak geçirdiğimden
-şaka be şaka hiç öyle mantıklı hareketlerim olur mu-
çerezlik okumalıklara ihtiyacım olduğu kanaatine vararak
beriltonun üstüne yükledim koca seriyi.
şimdilik okuyarak uyuyamıyo ama
taşıyarak uyuması da yeter.
bu arada serinin bi kitabı eksik kaldı,
yollamak isteyen varsa üperim :*

bol miktarda altını çizdim gelicek okuyucu,
seriye de bayıldım.
muçmuçluk içermeyen ço sempatik hikayeler..

assoooraa!
 

 


5 yorum:

  1. alem kız :) yine güldürdün beni
    berilto temelden yetişiyo demek,ilk baştan kitaplara ısınması lazım tabi
    öp onu benim için tamam mııııı ? :)
    maşallahhh

    YanıtlaSil
  2. :D o bebek arabası ile gezmeyi milleti zabıtalar şikayet etmeyi gel sen baaa sor da sonuç aynı bebek arabalılara ucube gibi bakanlardan kaldırımda gitse kaldırımı kapladın be bakışı yolda gitse ay bu kadın çocuğunun canını da düşünmüyor bakışından illallah geldi ya neyse gene de azimle dışarı atıyoruz kendimiz en minoş zamanları bak dışarıyıda nasıl biliyor sıpalar ya :D yerim onu yazıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allahtan ben biraz şehir dışında oturuyorum, sokaklarda pek insan dolaşmıyo trafik yoğun değil. sitenin içi de elverişli bebek gezdirmeye ama dışında tırlardan bi korkuyorum var ya off ödüm kopuyo. ben zaten hep tırlardan korkarım. kaldırımı kaplayan başka insan olmayınca çok sıkıntı olmuyo (:

      evet ya şaka gibi, hap kadar velet daha iki aylıkken ellerini cama doğru uzatıp ağlıyodu. şimdi dışarı çıkcam diye tutturuyo bildiğin. sizin bahçeye kovamızı küreğimizi alıp geliriz belki bi gün, allahım öyle hayallerim var ki yüzünü görmediğim insanlarla ilgili (:

      bi de allah senden razı olsun, yavrunu hayırlı evlat, eşinin muhabbetini daimi, ahirette mekanını cennet eylesin. yazmadığım zamanlarda da içimden geldiği çoktur..

      Sil
  3. Bıyık imlecini beril'in yüzüne kondurdum, yine tatlı yine tatlı :)
    (çok güzel oldu ya!!!!)
    Maşallah enerjine hayranım, yapmayı geçtim planlamak bile bir eylem bence :)
    Sizi ve kitapları öpüyorum :))

    YanıtlaSil

 
;