18.3.14

hıhı evet tamam tatlım!


56 beden olduğu halde tayt giyip
"yakışmış mıığ?" diye sorup, üstüne bi de "ayy çok yakışmış"
cevabını hakkaten bekleyen ablalara,

sade makarna yapıp
çok güzel olmuş gibi iltifat bekleyenlere,

mutlu insana tahammül edemeyip
hemen bi kulp takanlara,

bi halttan anlamayıp
entelin önde gideni takılanlara,

kıskançlık dolu bakışlarla
"ay sen ne kadar güzelleşmişsin" diyenlere,

aramayıp sormayıp kırk yıl sonra karşılaşınca
"e tabi evlendin artık aramazsın bizi" diyenlere,

gereksiz konuşup iltifat bekleyenlereeeee!

gözünün içine baka baka yalan söyleyenlere,

olmadığını bildiğin bişeyi yutturmaya çalışanlara,

uzuun uzun akademik açıklama yaptığında
"tmm cnm" diye cevap maili atanlara,

"benim üds 72 ya girerim ben istediğim yere" diyene
-ki tek bi örneğini tanıdım-

bi cacık olamazken egosu yüzünden
çok bişeymiş gibi davranılmak istenen insanlara,

"ayy aynısından bende de vardı, eskidi baya"cılara,

hatta "bunun daha üst modeli çıkmış ya"cılara,

ilgilenmesi gerektiği halde sallamayıp
gördüğünde can ciğer davranan samimiyetsizlere,

söz verip tutmadığı halde
verilen bütün sözlerin tutulmasını bekleyenlere,

dedikoduya iştirak etmemi bekleyenlere,

çantada keklik sananlara,

yapmacıklara,
yapmacıklara,
yapmacıklara

an itibariyle tahammülümü sonlandırmış buluyorum.
hıhı evet tamam tatlım!






9 yorum:

  1. ağzına sağlık tekrar :)
    hepsine hıhı evet benden de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ne kadar hos bir profil resmi oyle:)

      Sil
  2. Adsız00:26

    Taşlar haydi yerinizee!!
    Çabuk

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Bak ya yakismis mi o zarafete cnm yazmak :)

      Sil
  4. hıhı anlıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Al benden de o kadar. Böyle bir şey olduğu zaman nedense birden tuvalete gitmem gerekiveriyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kafalariyla duvar arasinda esi gorulmemis kivilcimlar cikarasim geliyo.

      Sil

 
;