6.5.13

abi çek bana bol glikozlusundan bi kahve!

 
mutlu olmaya ihtiyacım vardı.
bak mutlu edilmeye demiyorum dikkat et,
artık o kısımdan geçtim

kalk dedim kendine sakin bi yemek ısmarla.
(bkz: sakin yemek türleri)

 gittim güneşin altına serilebileceğim
en kuytu masayı buldum oturdum.

kızım dedim,
herkes seni anlayacak diye bi kaide yok.
herkes hayal ettiğini yaşayacak diye bi kural da yok.
en sevdiğin film repliği neydi senin?
"-yolu yok çekeceksin,
eğ başını usul usul yürü şimdi.."
(bkz: masumiyet)

bunca zaman ıvıra zıvıra sabrettin de
insanları anlamamak,
insanların seni anlamaması zoruna mı gitti?

şimdi toplu bi anlayışsızlık yaşıyosak
ve bundan ben şikayet ediyosam
demek ki sorun benim beynimde.
demek ki benim beyin hücrelerim anlama zorluğu,
anlatış kıtlığı, kendi aralarında bi iletişememe hali içinde.

burdan da hangi sonuca vardım?
elbette beynimin besinsiz kaldığına!
dedim abi çek bana bol glikozlusundan bi kahve,
sonra işte bu haldeyim.

insanları anlama konusunda düşünceler içindeyken
karşımdaki sandalyeye bi serçe oturdu.
besliyim falan dedim ama
besle kargayı oysun gözünü atasözünün
tam tamına içinde yaşadığım su sırada
buna cesaret edemezdim,
yoo dostum yoo.
bunların hepsi aynı.

kendisine hiç pas vermedim,
arada esner gibi yapıp yüzüğümü göstermeye çalıştım ama
anlamadı.
demek ki anlayış sıkıntısını sadece insanlarda yaşamıyorum dedim.
benden bi cevap bekledi ama
kendisini yan masada tek başına yemek yerken
çiftlere bakıp içli içli ah çeken kıza yönlendirdim.
takmıştı kafayı bana,
boşa çabalıyodum..




6 yorum:

  1. Adsız17:01

    ahahaha öz güvene bak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serçedeki dimi? oysa bi kendi cüssesine baksa, bi benimkine.. işte herkes hayal ettiğini yaşayacak diye bi kural yok..

      Sil
  2. Bilmediğini kabullenememe,kendinden başkasına anlama eşiği tıkalı olma sendromu bir hayli genel ; elbette kendini sorgulamak her daim iyidir fakat "birey toplum içinde birey"se şayet, bu sorgu sandalyesine oturtulduğumuzda çıkan gerçeklerde dışarının da payı vardır der, serçe ile mutluluklar dilerim kedi canlı :D

    Saygıyla,

    aylak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç serçeyle kedi mutlu olur mu? tiviti - silvestır ikilisiyle büyüdük biz, böyle olasılıklara kalplerimiz karşı.. ayrıca ünlü bir türk düşünürü farklılıkların aşkı için ne demiş? "a bird and a fish can love each other, but where should they build their home?" yoo dostum yoo. kuş yuvasında yaşayacak değilim.

      Sil

 
;