10.5.13

up bebeyim!


g'mornin okuyucu!
naber?
ben güne mutfakta donut kutusu bularak başladığım için
ziyadesiyle mutluyum.
(az sonra toplantıda başına geleceklerden habersiz..)

çocuk fotoğraflarına takmış durumdayım.
bakasım, yiyesim, bastırıp duvarlara yapıştırasım geliyo.
neyse ki kendimi tutuyorum,
arada böyle iradeliliklerim vardır.
kimse etrafında fotoğraf yiyen birini istemez..

şimdilik itinayla biriktiriyorum,
günü gelince yapmak üzere.

bak buraya yazıyorum okuyucu,
allah nasip eder de
o günleri görürsek sana da gösteririm
benim çocuğum ayynı buna benzeyecek.

 up yapmışlar!
allahım dünyada bu kadar zeki
ve eğlenceli ana babaların olduğunu bilmek
çok mutlu ediyo!





 

4 yorum:

  1. Up filmini çok seven birisi olarak bayıldım, çoo şeker..

    YanıtlaSil
  2. hayirli cumalar ablam
    cocuklar karede güzelde, sen birde onlarla birebir
    kal ve yasada gör basina ne corap örüyorlar :)
    dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az buçuk yaşamışlığım var, şimdilik eğlenceliler (:

      sana da hayırlı cumalar ablam, dua ederken bazenleri beni hatırla olur mu?

      Sil

 
;