29.5.13

merak ediyorum, ne yapacaksın benden sonraki hayatında?


içinde ıslık sesi olan bir candan erçetin şarkısı.

( içinden ıslık geçen
tüm şarkılar benimdir! )

bütün ayrılmışların hislerine tercümandır.
illa karşımdaki beni hala seviyor inanışıyla
bir "aklın bendeyken hala" demek gerekir.

o benle dalga geçmemişti,
ne yapsın fıtratı öyle diye kendini kandırırcasına
"o alaycı gözlerin eğlenerek bakacak mı başkasına"
diye sorulur.

başka birine aşkla bakabilme ihtimaline ise
hiç inanılmaz.

herkesin içinde olan
"o beni bikaç sene sonra görsün peheyy" umuduyla
bi yerde rastlaşıp rastlaşmayacak olmak deli gibi merak edilir.

acı falan çekmiyo bırakın,
bildiğin intikamcı..

mabel yorumu bile var!






3 yorum:

  1. Yıllar sonra ben onu gördüm ama istediğim bu değildi ki o beni görecekti ki peeeeh :) ben onu gördüm de "buna mı bunca ağlamışım"dedim, halbuki o beni görecekti ki "vah yaaa niye ağlatmışım yazık etmişim bu güzelliğe" diyecekti hahahaaay başka bahara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ev topuzuyla, bakkal eşofmanıyla gördü seni dimi? oğ diyır..

      Sil
  2. öyle bile görse kesin yazık etmişim bu fıstık gibi hatuna derdi :)) ama o beni göremedi arkası dönüktü :(

    YanıtlaSil

 
;