20.5.13

20 mayıs dünya kabak mücveri günüdür!



g'mornin okuyucu (:

ince sitemlerden, kalp kırıklarından,
vücut şişmelerinden,
sinirlerden streslerden çıktım,
adeta pazartesi sendromuna meydan okuyorum.

sabahın kör vaktinde okula gidişle
saat ona kadar tüm işleri bitiriş arasındaki
süper kahraman tam olarak benim!

 bahar şenliklerini allah bildiği gibi yapsın.
havaideymişiz, vegastaymışızcasına
bangır bangır müzik çalıyo.

hayır hadi ben krem dö la kremim,
laboratuvar var sessiz sakin çalışırım da
ders dinlemeye çalışan onca sabinin hakkını
nasıl ödeyeceksin pavır türk standı?!

bu sebepten mütevellit
güne baş ağrısıyla devam etmek durumundayım.
inanır mısın klavyede yazdıkça
tuşlardan bas geliyo.

ama enerjimi düşürüyo muyum?
yok.


 op op op op
oppan ergen stayl!
okul kezban dolmuş.
anası kalk ekmek al dese almayacak onlarca türk genci
sabahın dokuzunda konser şeysinin önüne birikmişler.
bu arada yurdum kızlarındaki
alttan çıtçıtlı badiden
kolsuz bluz-şort-parmak arası terlik kombosuna geçiş hızı,
takdire şayan.
adeta coyote.
yanlarından mip mip diyip koşasım var.

koşmak diyince,
arada amoğa bağlamak lazım sanki.
pazartesi günü bu kadar enerjim olduğundan,
bütün küfürlerinizi sakince dinleyebilirim.



ama bazenleri amoklar gibi
duymadan, görmeden, saldıra saldıra koşmak istemiyo değilim.

neyse ki isteklerimi dizginleyen insanım.

eve gidip çorba yapayım,
kendi girdabımı oluşturup eğleneyim,
sonra ters döndürüp mutlu olayım gibi
ütopya dışı hedeflerim var.
 
bu arada 20 mayısı dünya kabak mücveri günü ilan ediyorum.
 hayır, istediğimden değil.
bence bugünün anlamı bu.





9 yorum:

  1. Bütün yazıyı okuyup son cümlede takılıp kalmak. Kabak mücveri dedin canımı aldın. Karnım tok, gözüm aç! Sanırım anneme telefon açsam iyi olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten yazının amacı o. bugün dünya kabak mücveri günü!

      Sil
    2. annene ben de telefon açsam, bana da yapar mı?

      Sil
    3. Yapmaz mı yaa. Sen iste yeter ki. :))

      Sil
  2. 5 sene boyunca bahar senliklerinden sadece bir yil hazzettim o da son yilim olmasi hatrina idi :) bahar senligi degil bahar sapkinligi koymalilar o ismi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yedi senedir üniversitelerde sürünme halindeyim, tek bi kez bile katılmışlığım yok. bi de üstüne okula girerken milletin çantasını tek tek kontrol etmişler, servisten indirip turnikelerden geçirmişler. te allam..

      Sil
  3. Şenlik mi o da ne :) Ben saat 8 de(Belirtmem gerekiyo ki havanın 8:30 da karardığı tarihler) uyuduğum için hiç o gruba dahil olamadım. Pişman mıyım? Hayır. Yine olsa yine uyumayı tercih edermiyim? Evet :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en mantıklısı. uyku bütün iyiliklerin anasıdır!

      Sil

 
;