12.3.13

ulusa sesleniş


pek sevgili bloggıllaa
saygıdeğer okuyucuu
sevgili vatandaşlaa!

bugün ayın on ikisi.
ebet, biliyorum.

dün çekiliş çekilmeliydi,
ebet.
bunu da biliyorum.


peki bu kadar bilinçli, zeki, sevimli,
sempatik, efendime söyleyeyim
terazi bi insan olmamın
sana bi faydası var mı?
yok.
 (son haftalarda kimse bana iyi bişey demedi okuyucu.
kendim diyeyim dedim,
ama olmadı.
bir iltifatım bile yok,
anlıyor musun?
hadii gülümseee!)


 neyse efenim,
cıvımadan konuya dönüyorum.
çekiliş listesini kontrol edemedim henüz.
listeyi düzenlemem,
çekip video halinde kaydetmem,
eklemem yayınlamam falan
bi iki gün sonraya sarkabilir.

umuyorum bu bir iki gün sonra,
bir iki gün sonraya sarkmaz.

en kısa zamanda halledicem.
arada böyle sorumluluklarım vardır.

öperim.
ciao!


zögn: neden conan,
hiç bilmiyorum..

 

8 yorum:

  1. olsun :) bize çıksın da :) bekleriz biz, hihiih
    kolay gelsin, zor iş, evet, ohhoo, gözümde büyüdü resmen :)

    YanıtlaSil
  2. Ayh! sen iltifatsız kaldın da kendi kendini sevdirmen mi gerektiiiiii.
    Senin gibi keyifliiii, içi kan ağlasada okuyucalarına kızılcık suyu içmiş havasında yazılar yazan güzel insaaaan.Öpüldüüüün

    YanıtlaSil
  3. Ayy sen hep böyle mi yazıyon, bayıldım, bittim sabah sabah çok iyi geldi:)Çekilişini bilseydim katılırdım(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hee hep böyle yazıyorum cıvık cıvık. bloğa babamın tarlasıymış gibi davranmaktan hiç çekinmem! ama oldu mu şimdi, o kadar sağ framede çekiliş çekiyorum ilanı durdu. seviyorum ben çekmeyi, bundan sonraki bin taneye katılırsın sen de (:

      Sil

 
;