5.2.13

böyle bi çocuğum olsa, böyle de bi köpeğim..


oyy verdikleri pozlara bak(:

16 yorum:

  1. bak ben de bunu düşünüyorum ne zamandır. bi arkadaşım doğurdu, sevmeye gittik. gene çullandılar üzerime, "bebek gelince köpeği yollarsınız" diye. yollamam bir, bebek yapmak gibi bi niyetim yok iki. ha oldu da doğurdum, niye atıyorum yahu gül gibi köpeğimi evden?
    bu aklı verenlerin de hayatta bi hayvanı olmamış bu arada, insanlar ne acayip. her şey ezbere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paralel evrende hayvanların doğurduklarında ev insanlarını sokağa attıklarını düşünüyorum. içim rahatlıyo.

      Sil
  2. Adsız16:50

    Pek sevdim blööööğünüüüü.kaptırmış okumuşum sayfalarca: )
    Gözüm üzerinde haberin olsun :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy ceketimi ilikledim dikkat ettim(:

      Sil
  3. ben iyi his ediyorum sayfanda kendimi
    rahman razi olsun


    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel resimler köpek bildiğin çocuğun arkası olmuş nasıl bakıyor ona köpeklerde küçük ya da büyük olduğunu hissediyor ve çocuklar onların canını acıtsada tepki vermiyorlar. Harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü çocuklar masum. kötü niyetlerinden arınmış. böyle büyük yok ki..

      Sil
  5. her eve lazım ikisi de.
    :)
    ama bak bence masum büyükler de vardııır öle demeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette dünyada bi iki tane vardır. kimbilir hangi kutupta ya da çölde..

      Sil
  6. Ha bi de köpeğe bakıcı alayım yani...
    Gülbilge halıdan çorap tüyleri toplayıp toplayıp ağzına atıyor, kapı altı süngerlerini çiğniyor. Bi de köpek olcak evde. Gülbilge'yi yıkamak ciddi bir efor kaybı, bi de köpee yıka. Onu gezdir, eve getirince patilerini sil, tüylerini fırçala. O kadar temizliğe gelemem ben. Köpekle Gülbilge'yi de kendi hallerine bırakamam.
    Fotoğraflar güzel ama olmaz bu iş.
    Büyüsün, bağışıklık sistemi otursun, sora ne istiyosa beslesin evde tosbik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çorap tüyleri mi toplayıp ağzına atıyo? midesinde çorap ağacı çıkar kızım yaptırmayın çocuğa öyle şeyler.

      Sil
    2. Geçen gün de saçlarını topladığımız lastiği çıkarmış, ağzında çiğniyodu mayyak :S

      Sil
    3. olm oncacık saçın neyini topluyosun asıl mayyak kim acaba. lastik ağacından zarar gelmez, rahat bırak..

      Sil
    4. Gönderdim (:

      Sil
    5. oyy çok utandım. böyle dudaklarımı büzdüm kaşlarımı indirdim kafamı sağ omzumun arkasına doğru çevirdim çevirdim. (yaptın dimi ehehe(: ) benden çok saçı varmış nan. burdan kensine özürlerimi iletiyorum. gülbilgeee noğlur affet sabahaçi uyku uyuyamıyom gülbilgeeeeğ!

      Sil

 
;