22.1.13

sabah akşam mim doldurmak


 hani bazen akşam meyve yerken
yarın da şuraya gitsem şunu yapsam dersin,
işte ben dün
yarın olsa da şu mimleri doldursam dedim(:

tosbağa'nın yolladığı
diğp'inkinin de üstüne konduğum bu saygıdeğer mim
an itibariyle huzurlarınızda!
dıpdırı rıı rı rııım!

Şuan olsa çok sevinirim
 alman pastası!

şimdi orada olmak vardı
kendi evimin mutfağında.
ama öyle bi yer aslında yoğ(:

nerde o eski günler
burda.
tam olarak burda.
ben sizin gibi düşünmüyorum,
her günün sözlükteki anlamı başkadır.

neleri özlüyorum
 kayısılı cinoyu
taso oynamayı
ilkokuldaki somon rengi ayakkabılarımı
geniş zamanlarımızı
 güven içinde uyumayı
hayat kaygısı olmadan yaşamayı
kısacık turuncu saçlarımı
bangır bangır müzik dinleyerek finallere çalışmayı

çok severim
 oyy sayamam..
tim burton'ı, helena bonham'ı, johnny depp'i,
orlando bloom'u, cap op pas cap'ı,
sinemayı..
anamı babamı kardeşimi,
cupcakeleri, fondanları,
engin alkan ve ekibinin oyunlarını,
çağlar çorumlu'yu!!
(aaah niçin oooolmaaaaz?!)
incubus'ı, pink'i, sakin'i, teoman'ı,
incesaz'ı, dilek türkan'ı, müzeyyen'i,
dünnya kadar başka müzisyeni,
ahhhhh ayakkabıları!
kitapları..aşık olduğum kitaplar dışında kalan
tüm kitapları çok severim..
 hayat güzeldir'i, bordo mantomu,
bıyık figürünü, çikolatayı,
zımbaları, süet kumaşı, kahhhhhveyi!
tüm renkleri, çil ben ve diğer vücut lekelerini..
sayayım mı daha?

nefret ederim
 ilk evvela sigaradan.
sonra hiç bi halt yapmadığı halde
dünyaları sırtında taşıyomuş gibi
sürekli mutsuz, yorgun, negatif insanlardan.
maydanozdan, dereotundan.

herşeye burnunu sokan teyzeden,
al al giydikçe açılır diyen ayakkabıcıdan,
yakışmadığı gayet belli olduğu halde
ayy tam size göre sizi çok açtı diyen satıcıdan.

bugünlerde çok fazla dinledim
anne sözü.

şimdiki ruh halim
 yorgun ama çikolataya sığınmış.
bi de kafası karışık,
nerden nişanlık bulcaz nan?! o.O

herkesleri mimledim.
sema yollamış diyin cevaplayıverin.

 
 



 

14 yorum:

  1. Adsız19:01

    nişanlıkla ilgili hiç bi fikrim yok valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğerleriyle ilgili var mı? e doldursana o zaman mimi(:

      Sil
  2. Adsız19:37

    bursada olsan sana bizim dükkan bulurduk bir nişanlık :)

    YanıtlaSil
  3. anın kıymetini bilmek ne güzeldir ve ne az insana bahşedilmiş bir özelliktir.keşke bende de olsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vardır vardır. hatta daha ne yeteneklerin vardır, tevazu gösterip yok saydığın..

      Sil
  4. canım osürekli yorgun negativ insanlardan acaib bende uyuz gidiyorum butun enerjımı bıtıryor onları gorunce habıre mıymıymıy aaaaaa yeter canım :))
    sigara bende sevmiyorum ! hep kokuyor üstümüz başımız .
    alman pastası bende yarı alman yarı türk olarak alman pastalarına ayrı bir düşkünüm. nişanlığımı almanyadan almıştım çok sadeydi zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nişanlık kısmına kadar herşey tamam. ama te orlardan gidip alamam yav(:

      Sil
  5. Taso oynamak..... :(
    Ne güzeldi onlar üst üste koyardık yana çevirip hızlıca vurmaya çalışırdık. Ben de özledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer tasolarım olsaydı seni taso partisine çağırırdım.

      Sil
  6. hihi neleri özlüyorsun ve seviyorsun sevdim ki çok.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diyp'i okumayı da seviyorum. yazmamışım ki.

      Sil
  7. Adsız00:02

    kayısılı cinoyu hiç sevmezdim, benim favorim portakallısıydı. hatta kayısılı cino satan bakkallara gıcık olurdum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben şimdi bulsam kapısında yatıcam(:

      Sil

 
;