11.1.13

precioussss!

 
az önce kim milyoner olmak ister'de
"yüzüklerin efendisi'nde yüzüğü elde ettikten sonra
yaratığa dönüşen, kıymetlimis sözüyle tanınan kimdir"
diye bi soru soruldu..
ahhh bana sorulaydı ne olurdu?
 
sssssmeagooool diye atlardım.
ben onu on yaşımdan beri tanıyorum nan derdim.
kapardım 15 bini,
hepsiyle pasta malzemesi alırdım.
hatta pasta malzemesi dükkanı açardım!
 
ne olurdu?
he?
 
bu arada abi bu soru için
tüm jokerlerini kullandı,
yine bilemedi,
yarışmadan çekildi.
bi gollum diyemedi ya la.. 





10 yorum:

  1. Aynı şeye sinir olmak ne hoş :)Yahu bazen katılsam mı acaba bu yarışmaya diye de düşünmüyor değilim.Son zamanlarda nasıl kolay sorular çıkıyor öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şaşırıyorum bazen, dediğin gibi öyle kolay sorular var ki bunun bir prodüksiyon eseri olduğunu düşünmeye başladım..

      Sil
  2. ehehee,bu yarışma pinokyonun orjinal kitapta idam edildiğini söylediğinden beri gözümden düştü.benim de çocukluk hayallerimi yıktı bu gerçek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anam! bilmiyo muydun yav(: o abi de oyuncuymuş, üç üniversite okudum hiç diploma almadım ihtiyacım yoktu falan diye üfürdü ya bi sürü

      Sil
  3. gollum gollum.:)Yarışmaya form doldurdum bugün çok özendirdi yarışmacılar.Yıllardır katılmam öğrencilere çevreye rezil olurum mantığı vardı.Boş ver olursam da olurum diye bir anlık başvurdum bakalım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkarsan nolursun haber etsene!

      telefon jokerlerine de beni yaz, bi elim googleda beklerim valla(:

      Sil
    2. Bende kimi telefon jokeri yapsam diye düşünmeye başladıydım.Daha ön eleme var gerçi.:)Nerden tanıyosunuz derse derim blog dünyasının ileri gelenlerindendir kendisi.:)):)

      Sil
  4. bende izledimmm :) bazen nasıl olurda bilmez diyorum .... ama bilmiyor işte ne yapocaksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın basireti bağlanıyo bazen..

      Sil
  5. harbiden yaa.. ilgincti dunku bolum. "kim rezil olmak ister" gibi birseydi. o degil de marmara hukuk 3. sinif ogrencisine ne demeli. ilk soruda 0 cekti garibim.

    YanıtlaSil

 
;