8.11.12

filmler, çizgi filmler ve bilinçaltımıza ettikleri

çizgi film izlemeyi hep çok sevdim
özellikle disney eserlerini.
animasyonlar çıktıkça
kaçırmamaya çalıştım.

sinema zaten bi tutku.

ama geçenlerde
izlerken gördüklerim
dehşete düşürdü,
aklım yine
şu subliminal mesaj olayına kaydı.

afişleri,
filmlerden kareleri göstereyim sana okuyucu
resimler,
karakterler ve olaylar hakkında
şöyle kısaca bi düşün.

hatta sonra da mesajları
tek tek göstereyim sana.
(arada böyle hayır işlerim vardır.)

rapunzelle başlayalım

the rescuers

aslan kral



shrek

yüzüklerin efendisi

pek sevgili hericiğim







şimdi gelelim göremediklerimize..




sence de
shrek'in tuvalet kapısında
islamiyet'in dünyada simgesi olan
hilal işareti olması
garip değil mi okuyucu?

peki lotr hayranı olarak ben de dahil
pek çok insanın nefret ettiği
filmin kötü karakteri
saruman'ın
vefat eden hamas liderine
benzerliği?



bilemedim..






28 yorum:

  1. Adsız13:09

    Ağzım açık bir şekilde bakıyorum şuan sünger bobla ilgilide vardı birşeyler.tşkler canım bilgiler için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sünger bob hayatımın anlamı.. ama öyle değişik şeyler var ki, çok müstehcen oldukları için paylaşmak istemedim azıcık örnekledim sadece..

      Sil
  2. Sunger bob'da da pek cok bu tur cicekler mevcut..
    Boyle yapiyorlar da ne oluyo ne oluyoooo amac ne abi amac???...
    Tesekkurler fiyuvfitim cigerim..beni cok ceker boyle konular ama baglayamadigim zaman kizarim kendime :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amacı ben de anlayabilmiş değilim, bilinçaltında muhakkak bi hasarı vardır. bu kadar insan yanılıyor olamaz(:

      Sil
  3. bu konu hep ilgimi çekmiştir paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Bir kısmı cidden doğru olsa da kimisinin zorlama ve abartı olduğunu düşünüyorum sema...
    Ama haksızlık tabi, olmaması gereken. Ne izlediğimizi bilmeye hakkımız var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harry'dekiler falan dimi. mekanizmayı çözebilmiş değilim ben, o arkadaki yazıya yüzlere yıl odaklansam çözemem ki zaten; çok zeki insanlar için mi yapılıyosa artık neyse(:

      Sil
  5. Bu işe takmış olanlardan biri olarak,her izlediğimiz yerde(son zamanlarda kliplerde hortladı) bu tip mesajlar görmekten bıktık usandık.Değinmen güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi de göz olayı var ki aynaya bakıp kendi gözlerimi görnce bile bıkkınlık hissediyorum..

      Sil
  6. bende zorlama olduğunu düşünüyorum.. saçma sapan işler.. hem varsa bile bu tür olaylar, gizli saklı, ayıp veya kötü bişey değil ki ne olmuş sex yazıyorsa, aaa seks dedim ağzıma biber sürün.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben başka türlü düşünüyorum ya, çocuğuma oturup sex sex demiyosam bu adamlar neden diyo bu kısmını bi çözmem gerek. ya da gerek olmayabilir, çocuğum yok nasılsa..

      Sil
  7. Adsız15:13

    gittikçe paranoyak mı oluyoruz ne? tehlikenin farkında mısınız? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz değilim, çözme aşamasındayım. rokafelırla bi toplantı talep etsem iyi olazak.

      Sil
  8. Yaa yürü git! Paranoyak ettin 30 saniyede beni. Zaten İlluminati falan okumuşum, daha sindiremeden sen de subliminal felan diyosun. Bulutlardan koyun bulmaca oynardık şimdi bakınca çıplak kadın ve sex yazıları görüyorum :S
    Bir yandan Atakan'ın dediği doğru: "Aaa seks dedim ağzıma biber sürün" AMAAAAAA
    Günümüzdeki çıplaklık çocukların daha erken ergenliğe girmelerine sebep oluyor. Bu da hormonlardaki bir bozukluğa delalet. Diğer taraftan henüz kişilikleri gelişmemiş bu ergenlerin medya tarafından empoze edilen ve yanlış "özgürlük" anlayışları, bilinçli olmayan aileleri kaosa sürüklüyor. Liseli kızlar "Ben özgürüm" diyerek eteklerini kısaltıp, gömlek düğmelerini açmaları, erkek arkadaşlarıyla "özgürlük"lerini kullanarak bir takım şeyleri erken ve bilinçsiz yaşamaları bence çok büyük problem.
    Bu aslında bambaşka bir yazının konusu, yorumu uzatmamak lazım.
    Arz ederim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep arz et sen, anlamama yardımcı ol(: ama çok ödüllendirme beni, şımarıyorum sonra sertifika niyetine çıkarıp asmam geliyo duvara.

      o bişey değil de pepe'de de var mıdır be :S

      Sil
    2. Ya pepee olmasi noooluuuyy onu izletiyom tek :(

      Sil
    3. bence yoktur, varsa da nenede vardır bişey bak ben sana diyim. normal olan hiçbişey o kadar sevimli olamaz:D

      Sil
  9. Aaaa cok sasırdım. Agzım acık kaldı !

    YanıtlaSil
  10. 13 yaşımdan bu yana bu tür konularla ilgileniyorum,hani şu "hiçbirşey bilmiyorsunuz" diyenlerdenim ama keşke bilmeseydim ya boşuna psikolojim bozuldu resmen :)) bakıyorumda son bi kaç yıldır insanlar pekbir ilgilenir oldu bu konularla tahminen 1-2 yıl sonra herkez benim gibi olucak ahahah :)) şaka bi yana doğru bir birey-evlat- yetiştirmek isteyen evine televizyon sokmasın ...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iş sadece televizyonla bitse iyi; ambalajlardan oyuncaklara kadar pek çok durum var. ki bene bu durumun başında barbie bebekler ve fiziksel formları geliyo. ama elbette ne kadar önlem alınırsa o kadar iyi.

      bu konuda bazı arkadaşların "kapat kapat çocuğu dünyaya kapat montofon yetiştir" tarzı düşünelerine katılmıyorum; sen montofon yetişmedin de ne oldu? kitap okuyan yeni nesil birey yok deneek kadar az. yüzde doksanının hobileri müzik dinlemek ve arkadaşlarıyla takılmaktan ibaret. takılmak dedikleri de 11 yaşından itibaren bi yerde toplanıp karşı cinsi kesmekten, bahsetmekten ibaret. çekirdekte yetişen bireyin her zaman daha özel olduğu kanısındayım. keşke bazı anneler çocuklarını (özellikle kızlarını) gezip dolaşıp stres atsınlar diye 10 yaşında arkadaşlarıyla gezmeye göndermek yerine hepsini toplayıp bi aktivite düzenlese, enerjilerini yararlı işlere yoğunlaştırsa.

      sadece bir kez bile mekdanılsta oturmak yerine arkadaşlarıyla toplayıp huzurevine veya çocuk esirgeme kurumuna götürse, o çocukların hayatında çok şey değişir.

      neyse, nasıl bir anne olacağımı çok iyi bilemediğimden büyük konuşmak istemiyorum. ama insanların bu kadar bireyselleşmesine karşıyım. en başta da anneliğin önüne birey olmayı koymalarına.

      Sil
    2. A-ha! İşte bu! "Anneliğin önüne birey olmayı koyma". Sorun bu! "Ben her şeyden önce kadınım." Yapma yav?! Kukun var yani?! Ne gadda da denişik bi o kadan ilginç?! Saç baş yolduruyorlar bana. Bir insan yetiştirmek o kadar zor ki. Zor olmalı ki, insan kendini unutmalı.
      Du bi yazı geliyo...

      Sil
    3. bekliyore!

      Sil
    4. A-han-da :
      http://zeynepin-bebegi.blogspot.com/2012/11/anneyim.html

      Sil
    5. bakıyore.

      Sil
  11. Ben cartoon network izletmiyorum şifre koydum bunlar subliminal cartoondakileri izlesen alenen şiddet vahşet içerikli onları izleyerek büyüyen çocukları düşünemiyorum bununla ilgili bi post yapmayı düşünüyodum ne zamandır senin post da iyi denk geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz bence. sen annesin, o açıdan yaz. farketmeyen o kadar çok insan var ki..

      Sil

 
;