2.10.12

g'mornin okuyucu ve dünyanın bütün kuşları!


g'mornin okuyucu!
naaber?

bu sıralara kuşlarla aramda bi savaş var.

 her sabah annemin diğer çocuğu
evin muhabbet kuşu yosun'un
cikidi cikidi ötmesiyle
uyanmaya zaten alışmıştım.

birinin ona horoz genleri
enjekte ettiğinden şüphelenmiyo değilim..
(bkz: insanın bisürü biyolog arkadaşı olması)


ama..
herşey dedemin papağanı cabbar'a
patlıcan yedirmeye çalışmamla başladı.

kendisinin içli köfteden salata sosuna
çok geniş bi beslenme yelpazesi vardır.


nasolsa herşeyi yiyo diyerek
patlıcan kızartması uzattım.
bunun hayatımın hatası olduğunu nerden bilebilirdim?!
hayvan öyle bi haykırdı ki
kıyamet kopuyo sandım.

eminim o anda sokaktaki insanlar
ellerini gözlerine siper etmiş
başlarını gökyüzüne çevirmiş,
bir göktaşı düşmesini
veya superman'in gelmesini falan bekliyodur.


galiba bu çığlıkla kendisi
dünya kuşlarına
"olm bu kıza dikkat edin
çok tehlikeli lan bu"
şeklinde bi mesaj iletti.

bazı kindar kuşlar da
(varolduklarını engribördzden biliyoruz.)
"intikamını alıcaz abi"
moduna girdi.
 başka sebep olamaz.


olayın ertesi günü
fateme'yle beşiktaş'tan okula gidiyoruz
aa koluna kuş muhabbet etmiş dedi
sonra işin içinden çıkamadık..
pardesümün eteği, beli, sırtı..


o günden sonra,
ne zaman güzel bişey giyinsem
kuşlar umumi tuvalet sanmaya başladı.

şans diye de kandırmış uyanıklar
ben de kuşların üstüne kusayım
olm bugün çok şanslısın ehehe diyeyim o zaman?!

bu kesinlikle bi komplo.
sen hiç başka kuşun üstüne
hacet eden kuş gördün mü okuyucu?
niye insanlara?
hep amerikanın oyunu bunlar.


neyse.
rüyalarıma crow filminin kahramanları
sırasıyla girer oldu.
kuzgunlar mı dersin kargalar mı
pis pis bakan baykuşlar mı..


okulda odamın camının önünde
bi çingene kuş vardı geçen dönem,
cicicicicicicicic diye
bütün gün beynimi yiyodu.

şimdi arkadaşlarıyla orda kamp kurma kararı aldı.
 tel bağlasam
seslerinden enerji üretirim.
iyi ki üniversitede zil olayı yok da
millet bunları duyup
zil çaldı diye dersten çıkmıyo.


son olarak geçenlerde
eminönünde fıtı fıtı yürüyen güvercinlerden biri
çotankkk diye
göğüs kafesime çarptı!

burdan kendisine soruyorum;
o yükseklikte uçmanın amacı neydi?!
(yok, 2.20 falan değilim.
o alçaklık desem daha münasip olurdu.)

çarptığı anda kendisinden
"cabbar abi, görev tamam"
gibi bi ses duymayı bekledim,
e eh. gizliliğinden taviz vermedi.

şimdi özetle ben kendilerinden özür diliyorum.
kuşlar;
bloğumu takip ettiğinizi biliyorum.
affedin, sosori.

şu hediyemi de kabul buyurun;


ya şimdi hediye ettim de
niye bunu kabul etsinler..
mantıksızlığın üst sınırı.

"nasıl ki evlerin odaları varsa
nasıl ki kuşların yuvaları varsa"

evet, kuşlar yuvada yaşarlar
evler odada.
bu.

"aşkım sakın sen kuşlara uyma"

kuşlara uymayı düşünecek kadar
beyni kuşbaşı et dolu insanı
sen kendine niye eş tuttun?
 

şu kısım hakkında
eyyorlama bile yapmıyorum:

"kuşlar!
sen kuşları boşver.
evleeeeeerrr!!"

 yoksa yaşar'a olan hınçlarını
benden mi çıkarıyolar o.O





20 yorum:

  1. Adsız10:55

    lann::D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  2. Kuslari seviyorum peace :)

    YanıtlaSil
  3. Yoksa yoksa sen?? :)

    YanıtlaSil
  4. Adsız11:24

    Aaaa ama olmazki de bu kadar..Fallarda kalpler çıkar, kuşlar gelir tepene konar..Bu bi işaret falan olmalı :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla neye işaret bilemedim.. kapıya beyaz at bağlanırsa tamam dicem ama dördüncü katta oturduğumuzu göz önünde bulundurursak zor.

      Sil
  5. guşlardan korkuyorum.. uçabilen canlılardan korkuyorum.. bi de havadayken sıçabilmeleri çok garip :))

    YanıtlaSil
  6. yaaaa semma
    sen beni öldürmek istiyorsun
    ay cuvaldizim okurken koptum ben
    yukardaki arkadasin dedigi gibi birseyler normal degil kalpler kuslar
    benim pasayi göndereyim ben sana
    askim küccücüük oglum öpücük annem der yer onlari
    nazar olma sen emi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman benim neyime nazar değsin.
      valla çözemiyorum, hadi bismillah diyip başlıyorum her güne ama bi deneşiklik yok.
      kuşları mı yer oğlun?
      kuşlar? o kuşları boşversin, evleeeerrr!!

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. ehehe onun kafası senin oğlundan daha büyüktür muhtemelen, yazık çocuğa(: ama severim yaşar'ı ben, o yüzden de yemesin zaten:)

      Sil
  8. Yalnız "cabbar" nedir ya ahahha :)) gerçi bende arkadaşımın papağının kulağına "ökkeş" ismini okudum diye adı ökkeş kaldı garibim :) bunları kanka yapak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana cabbar nedir diyip gülene bakar mısın kuşun kulağına isim okumuş(:

      tamam, ben hemen napak pampa inanak mı demeyi öğretiyorum kendisine, hemen tanıştıralım.

      Sil
  9. hah hah haaaaaa.
    :))))

    YanıtlaSil
  10. Adı Cabbar zati ne beklersin?! Gerçi üstünü seven arkadaşın adı da Melahat değildi herhal;D Müshil yemişti garibim.

    YanıtlaSil

 
;