1.11.12

somebody that i used to know.. ..meali: sen de şimdi artık herkes gibisin (izlenmezse pişman olunacaklardan..)


şimdi olay şöyle gelişiyo;
esas oğlan gotye;
sevgilisinden ayrılmış.
zamanında ne kadar mutlu olduklarını hatırlamış,
ama kız sonra plaklarını almaya bile
arkadaşını yollamış
(bak haspama)
bunun da canı çok acımış ve bu şarkıyı yazmış.

kimbra da eski sevgili;
adamın kulağına kulağına
"beni suçladın ama
sen bi de dön kendine bak" diye bağırmakla meşgul.

kimbra'nın kedi canını hareketleri
gotye'nin derin derin iç çekmeleri
of bıktım senden tadındaki
kaş kaldırmaları, mimikleri..
(yalnız gotye armağan çağlayan'a benziyo)

klasik ego çatışması işte..
sonra ayrılıklarının habercisi olarak
yavaş yavaş kimbra'nın boyaları siliniyo
ve klip her ikisinin de
"somebody" demesiyle bitiyo.

sadece somebody;
yani sadece herhangi biri
artık eski bir tanıdık bile değil.


ilk dinlediğimde,
kesinlikle jennifer aniston'lı
ya da anne hathaway'li falan bi romantik komedinin
sandrekinde vardır bu şarkı demiştim,
henüz yok ama
sinemacıların bloğumu takip ettiğini biliyorum,
artık kesin kullanırlar.

sonra bi de bunun
walk off the earth versiyonu var
ondan da ayrıca bahsetmek istiyorum;
ben önce anlatayım sonra sen aşağıdan dinlersin

ortada bir gitar var tamam mı
bir gitar, on el,
beş insan
bir güzel sesli kız,
bir güzel sesli erkek,
bir de somebody that i used to know.

oldukça etkileyiciler,
ama klibi izlemeden
aynı tadı vermiyolar bu da bi gerçek..

 şarkıyı dinledikten sonra
günlerce beyninden melodinin gitmemesi
sabah uyanırken hemen akla gelmesi
gün içinde hiç çıkmaması falan
lan?! yoksa iluminati'nin bi oyunu mu bu?!
dedirtmedi değil..


bu şarkıya,
gotye'ye,
kimbra'nın kedi kediliğine,
orjinal klibin orjinalliğine falan
öyle hayranım ki
(gotye'nin armağan çağlayan'a benzerliğine değil)
sanki hiç bir yorum
ilk halinin üstüne geçemezmiş gibi geliyodu.


ta ki glee'nin bu versiyonuna rastlayana kadar..


adamlar olaya çok başka bi yerden bakmış yav.
helal olsun.

glee demişken;
ponticiğime öpücükler.

glee ekibine de tebrikler,
aptal bi ergen dizisini
harikalarla doldurdukları için.

aslında gelmek istediğim konu çok başkaydı.
burdan yetkililere seslenmek istiyorum;
eğer herkes gibi olmaya başladıysan
bişeylerden vazgeçmenin
ya da hayatına bazı yenilikler katmanın
(ki düşünce temelli olmasını dilerim)
zamanı gelmiş demektir tatlım.

eyyorlamam bu kadar.




14 yorum:

  1. Adsız13:26

    milyon kere dinleyip bıkmadığım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. milyon kere dinlersem bunalıma gireceğim(:

      Sil
  2. en güzeli alttaki cover'ıdır. Orjinalinden bile daha çok sevdim. İlk izlediğimde youtube'daki yazan aşağıdaki yoruma gülmekten ölmüştüm.

    "En sağdaki adam bizim bilmediğimiz bir şeyler biliyor"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtube kullanıcıları bazen beni benden alıyo:D sözlükte yaran youtube yorumları şeklinde bi başlık bile var(: şimdi dönüp baktım da; hakkaten lan o.O

      Sil
    2. O başlık ne zaman buhranlarda olsam ilk adresim :)
      Semam eşki sözlükteki kullanıcı adın nedir merak ettim? biraz entrylerini okuyup şenleneyim :)

      Sil
    3. kullanıcı adım semmma. fakat son altı yedi aydır sözlük ahalisinin başındaki bir takım moderatörlerin bazı fikirlere kapalı olmasından dolayı, görüş beyan ederek girdiğimiz bazı entrylerin hemen sonrasında uçuruluyoruz. benim durumum da an itibariyle şu:
      http://i50.tinypic.com/iqeoo8.jpg

      bak bi de dalga geçiyolar üstüne su iç, pilav ye diye(:

      sözlük demişken bi de yeni oluşumumuz var weblog sözlük, ama yaz olduğu için giren yazan yok(: bloggerlar kış gelsin de bilgisayarın başına çöksün diye bekliyoruz kös kös:)

      Sil
    4. Allah allah ne yazdın ki böyle yaptılar? Ben bir kere çaylağa düştüm onun da sebebini hatırlamıyorum tam sonra gene aldılar. Aman çok da önemli değil zaten okumak daha keyifli geliyor artık pek yazmıyorum.

      Webloga da giriyorum aslında ama pek uğrayamıyorum canlandırmak lazım haklısın :)

      Sil
  3. semmacımm bebeyimsin bunu belirtmek isterim,bunu müteakiben bir sorum olsa acaba cevaplar mısın:) şimdi bu yakışıklı abilerin derdi nedir aradaki ilişkiyi, derdi tasayı çözemedim ben.. zira anlaışldığı üzere Glee izlemeyen cahil cühelanin biriyim, ama bu şarkıya bayıldığımdan bu yakışıklı abilerin söylediği versiyonu da sevdim, etkilendim:) bana bi malumat versen çok şey mi istemiş olurum be semmma be hadi beee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimsenin bebeği olmamıştım, bi garip hissettim şimdi(:

      ebsılıtli cevaplarım. şimdi bu yağuşuklu abilerin büyüğü gerçekten abi, küçüğü de onun kardeşi. abimiz biraz maskülen, kardeşimiz de efemine. abisi ona çocukluğu boyunca kötü davranmış, durumunu kabullenememiş. kardeş de artık ondan vazgeçmiş. diyo ki, sen de benim için herkes gibisin. abisi de araya girip "beni suçluyosun ama kendine de biraz baksan iyi edersin" manasındaki sözlerini tekrarlıyo.

      benim anladığım budur(:

      Sil
  4. teşekkürü bir borç bilirim semmacım ama efemine arkadaşımızı bağrımıza bastık yani bu da böyle biline..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek efenim, izleyiniz izlettiriniz(:

      Sil
  5. Klibi izlediğimde ilk verdiğim tepkiydi "Gotye Armağan Çağlayan'a benziyor!"

    YanıtlaSil
  6. Walk Off The Earth'i ben çok seviyorum ya, coverların hepsinden yetenek ve tatlılık fışkırıyor.
    Bu arada, Glee versiyonunun aslını geçtiğine katılmıyorum. Yok, ı ııııh. Bir kere Kimbra faktörü her türlü döver.
    İlk gördüğümde coverı gaylik faktörüne odaklanmış sanmıştım.
    Sonra diziyi izleyince anladım kardeşlerin birbirlerinden uzaklaşmalarına bağlanmış falanlı filanlar.
    Ayrıca, ben de Glee'ye başlayıp günümüze kadar gelenlerdenim. Tam bir ergen dizisi evet; ama bazı coverlar çohoş yahu. - bazı yerleri de sıkılıp geçtiğim doğrudur..... -

    Neyse, sonuca bağlarsak yorumu.
    CİDDEN YA FENA BİR ARMAĞAN ÇAĞLAYAN'A BENZEME KONUSU VAR. ahahahaaa, MÜKEMMEL TESPİT.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben konuşmalı yerleri geçip şarkı söylemeli yerleri izliyorum, enfes oluyo(:

      Sil

 
;