24.7.12

parfümümün kokusu'nu anlatıyorum; dikkat!

parfüm ayakkabı çanta postları yazan insanların ilgisini çekecek bi başlık..
 hmm..
arada böyle zekiliklerim vardır..


parfümümün kokusu beni mimlemiş;
demiş ki semmmacığım zaten çok konuşuyosun
beni anlat dicem ama uzatmadan; tek kelimeyle..

türkçe olması şart mı? 
one word olsa olur mu diyor 
ve cevabını beklemeden devam ediyorum
(bilirsiniz arada böyle aceleciliklerim oluyor..)

bence parfümümün kokusu "fresh"
bloğuna her tıktığımda
(sanıyorum postlarını yazdığı krem rengi zeminden ötürü)
bana çok ferah geliyo..
üslup ve tarz olarak da fazlalıklardan arınmış bi havası var

bilmiyorum, belki de benim parfümümün kokusu çok fresh olduğu içindir(: 

mimi daha önce  burda paslamıştım, bi daha paslamıyorum
isteyen olursa doldursun(:

ve bazı sempatigarkadaşlar bana şöyle şeyler yazmışlardı tek kelimeyle;
şimdi okuyunca hatırlarlar(:




Semmma beni mimlemiş
ve kendisini tek kelime ile anlatmamı istemiş.
Ben de bu tek hakkımı "SİD" den yana kullanıyor
ve yanlış anlaşılmalara mahal vermemek adına
sebebini açıklıyorum: 
Semmma ne zamandan beri blog yazıyor
bilmiyorum ancak ben kendisini tanıyalı çok olmadı.
İzlediğim ve gözlediğim kadarıyla
neşeli ve bir nebze de alaycı bir insan olduğunu düşünüyorum.
Bana kalırsa Semmma 
her koşulda hayattan zevk almayı bilecek,
kendisi eğlenirken etrafındakileri de
eğlendirebilecek bir insan.
Bunun yanında yardımsever ve iyi niyetli.
Yüzeysel olarak bakarsak belki
"bu ne saçmalıyor ya" diyebiliriz.
(Ben hiç demedim ama ben
saçmalamayan bir insan sayılmam.) 
Ama biraz daha derine inecek olursak
hassas, duyarlı ve yardımsever bir insan olduğunu
ve aslında hiç de boş konuşmadığını fark edebiliriz.
O nedenle onu buz devrinin eğlenceli 
ve -belki- en sevilen 
ama çoğu zaman yeterince anlaşılamadığını düşündüğüm 
karakteri Sid ile özdeşleştirdim.




tatlım ya hızına hayretler ıcınde kaldım,genclık ıste:)
bence semmaa yanı fiyuvfit çok şeker bi kız 
şeker kız candy mı acaba bılemıyorum:) 
yüreği cok güzel bı kız,umarımkide hep öyle kalır:)
aynı zamanda gun ıcınde sureklı postlar hazırlayıp 
blogunu guncel tutan bır blog yazarı,
yazılarınıda ılgınc ve guzel buluyorum 
ara ara yorum yazmaya calısıyorum 
ama yoğun olduğum zamanlarda okuyorum canım sevgıler:) 
tesekkur ederım sana kocaman bı pamuk seker alıcam :D 




Deli dolu, uçuk kaçık bi kız..
Acayip benzetiyorum kendime,
aynı şarkıları seviyoruz,
aynı şeylerden hoşlanıyoruz
ve ken'sini acayip sempatik buluyorum..
O kendini benden çook daha iyi ifade ediyo,
onun blog dilini günlük nyaşantımda ben de kullanıyorum
ama yazrken lök diye bi ciddiyet oturuyo üstüme..
Ve blogunu çok sık güncelliyo
üstelik bildiğin not defteri gibi kullanıyo blogunu;
blog şablonu başlarda ciddi kaçsa da
not defteri temasıyla baya benimsetiyo kendini..
Somon renkli yorum yazılarına bitiyorum en çok da :)
Tek kelimeyle ( ki bunu çok kişiye söylemem) "KEDİ"dir kendisi
^,^ Kedi canını senin!!






 

0 yorum:

bi bildiğin varsa söyle, içerinde kalmasın.

 
;