3.7.12

hello july! naber?

yazın tam ortasındayız bebeyim.
temmuz'da!
daha dondurmalı, ortancalı,
(ortanca diyince aklıma gelen değmesin yağlı boyaya selam çakarım!)
daha çok karpuzlu, daha çok peynirli.
az önce hocam arayıp nerlerdesin sen diye fırçalamamış olaydı
daha mutlu(:

içimden bi ses ömrünün en dertsiz en tasasız
en gelecek ve plan yapma kaygısız haftalarını yaşıyosun diyo
bunu dışımdan bazı sesler de diyo olabilir, bilemedim
bilirsiniz arada böyle şizofrenliklerim vardır.

dünya güneşe en uzakmış,
(peki bu sıcaklar neyin nesi ulan?)
ay bize her gece şov yapmaktan hiç çekinmiyormuş
aziz yıldırım çıkmış
(fenevbahçeli değilim ama ço sempatik değil mi bu adam?)
show tv yedi yirmidört doktorları yayınlamaya başlamış
insan hayattan başka ne bekler?

bu ay daha az kırın, daha az yıpratın
daha çok rica, daha çok teşekkür edin
daha çok hediye alın; daha çok hediye verin
ve kesinlikle daha çok okuyun(:

karpuzlu karpuzlu öperim

4 yorum:

  1. JULY16:32

    iyidir senden? :D:D

    YanıtlaSil
  2. iyi nolsun. bu yıl ramazan sende, hadi iyisin yine(:

    YanıtlaSil
  3. Fil sembollerine bayılırım uğurlu olduklarına inanıyorum =) Batılmıyım neyim? :p buarada takipledim hemen bloğunun ismine bayıldım :D bana da beklerim
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler kokoş, bi ıslık çal o zaman şööyle fiyakalısından, fiyuuuvfit diye!

    saygılar(:

    YanıtlaSil

 
;