11.7.12

buongiorna glitterpessa!

buongiorno principessa!

nişan düğün mevsimi yaşayıp bu açıdan yoğun olduğumuzdan gerek,
simler her yerde.
sabahları lensimi takarken
(geceleri çıkarma şerefine eriştiğim sabahlardan bahsediyorum,
ayda bire falan tekabül ediyo)
dünyayı lenslerimi kaplayan sim tabakasının ardından görüyorum,
hep hayal ettiğim gibi, pasparlak!
23 tam onda dokuzluk hayatım boyunca hiç simli makyaj yapmadım,
(birinci sınıftaki okuma bayramı sayılmaz.)
 simli ayakkabıları çantaları hiç tercih etmedim
çok dikkat çekiyolar diye 
ama bazı parçalar ve durumlar zevklerimin değişmesine sebep oluyo
beğenmekten kendimi alamıyorum..

2 yorum:

  1. esra15:52

    ben günlük makyajın da bile sim kullananlardanım, asla vazgeçmem simli allığımdan parlatıcımdan farımdan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam anlaştık asla vazgeçme ama çok da abartma olur mu esrazıım cildine yabışır bak:)

      Sil

 
;