12.6.12

ya allah bismillah allahım kek ver!


deli manyak gibi bir cupcake isteme halindeyim
amma lakin ki muffin kalıplarım tükendi ve üç gündür istediğim gibi bir kek yiyememenin sıkıntısını yaşıyorum okuyucu
(başka hiiiç derdim sıkıntım yok çünkü. evet.)

neyse ki yarın akşam eminönüne uğrayıp kek kalıbı alazayim,
zanım daha fazla azımayazak! 
yarına kadar birazdan resmini göreceğin kapkeyklere bakıp salya akıtmakla yetinmek zorunda olmanın verdiği olağanüstü ruh sıkıntısı ve kalp daralması sonucu yeniden beliren anksiyetenin heyecan verici etkilerini taşımaktan başka yapacak birşeyim yok.
düşündüm, e eh gerçekten yok.

işte bu benim! cookie monsta!
bu üstteki size gelsin kozmetikolar(:
bu da pambuk şeker gibi rüyalar görmek isteyenlere gelsin(:
garfili biricite(:

9 yorum:

  1. nettin bacım sen gündüz vakti bizi yoldan çıkarıcan :)

    YanıtlaSil
  2. (: kapkeyk uğruna yoldan çıkmak iyidir.

    YanıtlaSil
  3. Allah diğer yoldan çıkmalardan korusun :)

    YanıtlaSil
  4. Yaa gece gece bu cupcakeleri görmem hiç iyi olmadı bir tatlı krizi başladı bende ne yaptın :)

    YanıtlaSil
  5. hmm aslına bakarsan şimdi bizde bol miktarda var, yarına kalırsa kargolayabilirim, göz hakkı ne de olsa(:

    YanıtlaSil
  6. Konu cupcake ise bırak ertesi günü bir saat sonraya bile kalmayabilir :p Çok sağol canım :)

    YanıtlaSil
  7. :):) reca ederim

    YanıtlaSil
  8. Adsız13:03

    nerede satılıyor bunlar.. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yakında bonibonbutikpasta.com'da.

      Sil

 
;