23.6.12

sanki buram çok acıyor gibi oldu burak aksak; geçiyor mu bu acı? ------- eksik birşey mi var - ali atay

 çok uzaklardaki sevdiklerine el salla,
bi tren istasyonunda bırak bedenin iflas etsin.
dağ gibi iskender baba soğuk mermerlere yıkılsın, sen yıkıl.
tasını tarağını bile toplama, çek git.
başka çölün mecnunu ol..

sanki buram çok acıyor gibi oldu;
geçiyor mu bu acı?


her saniyesi boğazda ayrı düğüm,
her sahnesi ayrı yumruk,
her kelimesi ayrı bir nefes alamama hali.
geberttiniz ulan beni l&m ekibi!

4 yorum:

  1. "seviyorum, nasıl yapalım..."

    daha öte, daha doğal bir replik daha olabilir mi?

    YanıtlaSil
  2. Bu tür parçaları seçmen bilinçli bir seçim mi?
    İstiyorsun ki ben etkileneyim ve öleyim..
    Ölmiycim..
    Ayrıca gönlünce yayınla ses sistemi bozuk bende..duymuyom kiii :)
    Sefiliorsunuz..

    YanıtlaSil
  3. daha öte, daha doğal insanlar olamaz..

    yağlı boya hanımcığım, ben de sizi öyleee seviyorum ki arada hatırlayıp burnuma yağlı boya değdiriyorum kokusunu almak için. duy ama bence. git bi internetli yerden ses sistemiyle dinle. ali atay'a teşekkür et bence. her dinlediğinde de beni hatırla bence.

    YanıtlaSil
  4. Adsız01:33

    bu nasıl bi şarkı söylemek? ağzından çıkanı kulağı duymamış... duysa bu kadar parçalamazdı...

    YanıtlaSil

 
;