12.6.12

moves like jagger meali:adam çok tatlısın bebeyim

içinde ıslık geçen tüm şarkılar benim bloğuma aittir,
bu böyle biline, tiz kellesi vurula!

henüz on beş yaşında bir lise bebesiyken
beauty queen of only eighteen diyişine hastaydım ben bu adamın.
on sekizime geldiğinde biri de bana öyle desin istedim,
(klipteki kızın annesine de aşık olma durumunu yok sayıyoruz okuyucu. hişt.)
this love gibi şarkılar söylesin, i love you my ocean blue desin..

adam levine'e olan sempatim azalmadı, ama artmadı da.
ta ki ay gat dı muu uu uu uu uvvs layk ceggır! diyişini duyana dek..
kendisine burdan kendine ait bir dizeyle karşılık vermek isterim,
"tap on my window, knock on my door,
i want to make you feel beautiful!"
(adam, bu umumi ortamdan utandıysan karşılık vermek zorunda değilsin,
biliyorum ben senin içini merak etme.)

PS: bana güzel hissettirecek bir insanım bile yok okuyucu.
anlıyor musun? hadi gülümse.
 
 hala gülümseyemediysen live vörşını gelsin(:
 

0 yorum:

bi bildiğin varsa söyle, içerinde kalmasın.

 
;