24.5.12

zımbala yavrum impaala

dün annemi karanlık bodrumluk yerlerde
bijuterilerde takıcılarda
dolan dolan dolandırdım
zımba lazım alıcam da alıcam diye
aman da ne çok sevmişim ben bu zımba detayını
kedi canını onun!
 işte tam olarak bunlardan yapmak istiyorum
 evet özellikle bu sondaki eteği yapıp
belimdeki kırık kemiklere bi yenisini daha eklemek amacındayım.
yüz mü kilo acaba?
şaka be giyilir mi bunlar
mary kate allah da seni ne yapsın o kolların hali ne?
(evet daha yapılıcak yorum var ama.. 
kendisi followerımdır çok utandırmak istemiyorum)
şimdi geçeyim gerçekten ilham verebilecek olanlara

 

 

11 yorum:

  1. süpermiş sevgim bu bloğu ismini özellikle banada beklerim fiyuvfffiiitttt

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı kandiller kız :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız17:29

    Eneee çokzellermiş hakkaten :) Bişiler yaptığında yayınla lütfeeeeeen ^.^
    En birinci de Olsen olmuş :D Daha fazlasını istemiş en birinci olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. hemen geliyorum bal yanak, teşekkürler çaldığın ıslık için(:

    senin de kandilin mübarek olsun bebek!

    şanslı kedi birincilik teli olsenın biyerlerine batsın o nası birinci olmak kafam kadar zımba. çiisi parmağım kadardır eminim..

    YanıtlaSil
  5. Bu fikirler çok yarayışlı:D Hele ses de çıkarıyorsa herkes muhteşem gelişimizi algıar:-)

    YanıtlaSil
  6. normalde ses çıkmıyosa da bizimkilerden kesin çıkar birileri geldiğimizi farketsin de iş buyursun diye..

    YanıtlaSil
  7. nasıl olcek acaba hemen yapsanda görsem

    YanıtlaSil
  8. elimdekı ıvır zıvırı bitirip hemen başlamayı planlıyorum(:

    YanıtlaSil
  9. off biri bulup da şu ilçede sıkışıp kalmış zavallı kula yollasın yahu, zımba gördükçe deliriyorum :(

    YanıtlaSil
  10. bi dahaki alışımda seni de aklımda bulundurucam ponti, on kat fazla alıp dokuz katını sana yollayacağımdan hiç şüphen olmasın.

    YanıtlaSil
  11. benimki işin şakası, düşüncen yeter ♥ :)

    YanıtlaSil

 
;