28.5.12

büyük balık küçük balığı sadece böyle yesin.

böyle kapitalist laflara ço karşıyım.
neymiş de büyük balık küçük balığı yermiş
belki büyük balığın böyle bi isteği yoktu
eşeğin aklına karpuz kabuğu sokmanın manası ne? he?
(bkz: hayvanlı atasözleri)
(bkz: eşekle balık arasındaki farkı görmezden gelmek)
kardeş kavgalarında anne büyüğü çekip kenara
sen ona uyma o küçük demiyo mu?
karayla deniz arasındaki bu ahlaki uçurumun sebebi nedir ey ahali?
denizlerimizin ahlakı çok bozuk çok..
 büyüksen büyüklüğünü bil otur oturduğun yerde.
bu kadar açlığın sonu iyi değil bak.
israil gibi amarika gibi pislik iğrenç mi olmak istiyosun?
bundan sonra küçük balığı yutma eylemini sadece akvaryumlarla sınırlıyorum.

PS: bu akvaryumdan gören olursa da allah rızası için bana alsın
memnuniyetle servetimin hepsini verebilirim.
 (hepimiz sabancıyız)

10 yorum:

  1. amerika olmak istiyorlarmış semmacım... rüyalar ve hızlı rantiye... cazip işte.. ne edersin..

    YanıtlaSil
  2. nefisleri köreltmek lazım.

    YanıtlaSil
  3. Sayın düşesim buyurduğunuz bu yeni kuralı uygulamaya koysunlar diye paluklara duman saldım(bkn: hbr vermek:-)). Git gide sana mı benziyorum mu ne:D

    YanıtlaSil
  4. OMG! durumun vahim fatemiş:)
    (şu anda bütün balıklar öpsün diye düşes elimi uzatıyorum)

    YanıtlaSil
  5. bu akvaryum bir arkadaşımda var, o içine çiçek dikmiş. nereden aldığını sordum ikinci el eşya satan bir dükkandan dedi:(( olsa bende alacaktım

    YanıtlaSil
  6. vallaha mı yav:( ço üzüldüm o dükkana rastlayan insan olmadığım için..

    YanıtlaSil
  7. Özlemişim yazılarını :) Zevkle takibimdesinnnn ;)

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. :) hey venüs, mutlu olmanı istiyorum..

    YanıtlaSil
  9. tataam amazonda varmis http://www.amazon.com/CLEAR-FISH-BOWL-SHAPED/dp/B001HI40FA/ref=sr_1_cc_1?s=aps&ie=UTF8&qid=1338271137&sr=1-1-catcorr

    YanıtlaSil
  10. hmm bu da çok şıkmış ama biraz sinan akçıl gibi, ağza bak.

    YanıtlaSil

 
;