5.5.12

bir zaytung derlemesi

bir zaytung derlemesiyle daha karşındayım sayın okur


Milli Eğitim Bakanlığı, 'Okul sütü-akıl küpü' projesindeki zehirlenme vakalarının sorumlusu hakkında soruşturma açmaya hazırlanıyor...

 

 

Metrobüsün yaz uygulaması vatandaşa nefes aldırdı...

 

 

 

 

 

 

 

Bütün kliplerinde hastane köşelerinde sürünen Rafet El Roman'a Hepatit C şoku...

 GSM operatörlerinin komedyen reklam yüzü furyasına BİMCell'den beklenen hamle geldi...

 

 

  

 

İçindeki Eğitim Aşkıyla Üniversite Sınavına Giren Hikmet Gürbüz(61), Kötü Geçen Sınavın Ardından Tamirciye Çırak Verilme Tehdidiyle Karşı Karşıya  

Üsküdar Belediyesi, ilçe sınırları dahilinde yaşayan sokak köpekleri için meslek edindirme kursları düzenliyor...

 

 

 

 

 Adnan Oktar yeni yayın dönemi için seçmelere başladı... 

 

 

 

 

Dışişleri Bakanlığı'nın, Suriye'nin iç işlerine karışmak üzere kurduğu 10 kişilik uzman ekip göreve başladı...

 

 

 

 

 Sow, taraftara küstü...

 

 

 

 

 

 

 

İzzet Altınmeşe'nin "veliahtım" diye nitelendirdiği beni sessizliğini koruyor...

 

 

 

Beklenen ilgiyi göremeyen "Hayko Cepkin Anaokulu" maddi sıkıntılarla boğuşuyor...

 

TTnet, internet hizmetinde yaşanan yavaşlık problemiyle ilgili iddialara, resmi web sitesinden yanıt verdi...

 

 

 

 

Emre Aydın'ın gülerken çekilmiş son fotoğrafı basına sızdı...

 

 

 

5 yorum:

  1. ahah adna hoca iyiymis:) bir de emre aydin-sontur surat:)haha cok guldum cok yasa fiyufitcim

    YanıtlaSil
  2. Komalardayımmmmmmm :) Bayadır girmemişim Zaytung'a farkettim !

    YanıtlaSil
  3. Hep beraber cadi(:

    Ac bak da ruhun şenlensin şavki:)

    YanıtlaSil
  4. Bunu da yapacağız dedik dedik inanmadınız bak ne oldu şimdi :D

    Hay yarabbim sabah sabah :))

    YanıtlaSil
  5. Bimcell'e çok güldüm :)) komedyen reklam yüzü :D

    YanıtlaSil

 
;