27.3.12

wedding dresses

şimdi ben oldum olası nişan-düğün formalitelerinden nefret ederim. kız arkadaşlarım ağızlarından salyalar aka aka ufka bakıp hayaller kurarken ben enselerine şaplak indirip ehehe diye pis pis gülen kişi oldum hep. 

gelinliğim şöyle olmalı eteği böyle inmeli kaşı gözü kara olmalı diye hülyalara dalan insanlarla mütemadiyyen dalga geçmişimdir (aferin iyi halt!). 

nitekim 22 yaşıma geldim ve  3 yaşından beri bunu düşünenlere kıyasla aklımda bırakın gelinlik modeli, gelinlik giymeye dair tek bir düşünce bile yok. 

düşünüp yıllar öncesinden planlayanları da görüyoruz; allar pullar danteller parıltılar içinde yok oluyolar (bir değil iki değil üç değil üç buçuk hiç değil tam tamına dört detay! evet yanlış duymadınız bir fiyatına dördü birden!). 

birbirlerinden farkları yok. toplu düğünle evlenseler damatlar yanlızca belinde fındık kadar beni olanları ayırt edebilir, o derece. çoğunun makyaj konusuna girmek bile istemiyorum hiç (elbette benim üstüme vazifeydi ne sandın!). 

bi kere gelinlik beyazdır, şişman gösterir. namus beynimizde diye yırtınan kadınların masumiyeti nasıl renge indirgediklerini çözebilmiş değilim (kadınların herşeyi çözüldü bi bu kaldı sayın yetkililer). 

hatta renklerin yok o yas rengi bu hüzün rengi bu mutluluk rengi diye ayrılmasını da anlayamıyorum bence mutluluğun rengi kahverengidir bebeyim bi çikolata rengi en önemlisi "kahve" rengi. toz pembe neymiş. 

neyse konumuz gelinlik (siz zaten farkında değildiniz ben söyledim öğrendiniz evet.) şimdi insanların çoğunun sosyal statülerini göstermek adına hindilenerek ve "paramla rezil olurum çünkü ben zevksiziiiim" diyerek giyindiği modelleri bir kenara bırakacak olursak, yukardan anladığınız kadarıyla gelinlik konusundaki tutumu aşikar olan bana bile uuu kim tasarlamış ki aceba dedirten bir takım esrarengiz oluşumlar gördüm. 

bazısının eteğini beğendim bazısı için ben yaparım ki bunu dedim. 

"yakınlarda evlenicem ve semmmazıım zaten ben hiiç moda dergisi-blogu, eş dost akraba tavsiyesi, vitrin bakması falan bilmem illa da sen fikir ver" diyeniniz varsa (hadi hadi vardır utanmasın) aşağıdakinlerine bi göz gezdirsin derim. 

zira amaç masumiyetse, farklılıksa, kremalı pasta gibi görülmekse bence bunlar biçilmiş kaftan:)  
















renkli isteyenler için tarkan'dan geliyor:







3 yorum:

  1. Ne güzel yalnız değilmişim , henüz benim evliliğe daha var ama eminim zamanı geldiğinde senden farksız olmayacak durumum ,öyle ortamlarda gülenlerden biri de bendim :)
    Pek anlamıyorum ben de fakat gördüğüm kadarıyla belki seninde önüne bir anda konduğu için kafan karışmış olabilir çünkü gösterdiğin modeller çok uç noktalarda biri kabarık diğeri tam tersi çok sönük (sönük derken işte kasnaksız- tam tabirini bilmiyorum :) ) o yüzden bence ona karar ver ;)

    YanıtlaSil
  2. önüme konmadı yahu, evlenmek adına bi planım yok benim:) beğenilerimde standardım olmadığı için birbirlerinden çok farklılar sanırım haklısınız, bunlardan birini tercih et deseler kesinlikle onuncuyu seçerdim.. fakat dediğim gibi, birinin eteği güzel birinin kolu birinin beli:) ama hepsini birleştirince berbat bişy çıkıyo ortaya:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de seninle aynı duyguları hisseden biri olarak, gözümün kaydığı, tasarımını çok beğendiğim gelinlikler oluyor, ama elbise gözüyle bakıyoruz tabi heheh :))

    YanıtlaSil

 
;